شرکت گاز های طبی و صنعتی اردستان

شرکت گاز اردستان تولید کننده و وارد کننده گاز های داخلی و خارجی در گرید های بالا

شرکت گاز های طبی و صنعتی اردستان

شرکت گاز اردستان تولید کننده و وارد کننده گاز های داخلی و خارجی در گرید های بالا



شرکت تولیدی و ماشین سازی گاز کربنیک اردستان واحد تولیدی نمونه استان به انتخاب وزارت صنعت ، معدن و تجارت در سال 1396 فعالیت خود را با تاسیس کارخانه گاز کربنیک اردستان در سال 1377 آغاز نمود . امروزه با همت و پشتکار مدیران ارشد و با تکیه بر دانش فنی و مهندسی خود به عنوان تولید کننده پیشرو در زمینه تولید و تامین گاز های طبی ، صنعتی ، آزمایشگاهی و مخلوط های گازی تخصصی کالیبراسیون ، از جایگاه ویژه ای در صنایع انرژی تولیدات فولادی ، فرآورده های پتروشیمی و شیمیایی ، جوشکاری ، لیزر های صنعتی و پزشکی ، فرآوری محصولات کشاورزی و مواد غذایی ، سازه های فلزی صنایع نیروگاهی ، صنایع خودرو سازی در کشور برخوردار است.
در حال حاضر تمام تلاش مدیران و متخصصان کادر فنی و مهندسی این مجموعه بر آن است که با داشتن درک صحیح از نیاز صنعت کشور ، مطابق با استانداردهای روز جهانی ، جهت خدمت رسانی ، تحقیق و توسعه در سراسر جهان گام بردارند .

بخشی از تولیدات و محصولات شرکت گاز اردستان -

تولید و تامین انواع گاز های طبی ، صنعتی و آزمایشگاهی به منظور مصرف در صنایع مختلف مانند: اکسیژن ، نیتروژن،آرگون ، هلیوم، گاز کربنیک و...
. تولید و تامین انواع گاز مایع و ارسال به کلیه نقاط کشور .
. طراحی و ساخت پالت های نگهداری و حمل سیلندر مطابق با سفارش مصرف کننده .
. تامین و توزیع انواع سیلندر های گاز تحت فشار در حجم و فشار متفاوت .
. تولید و تامین انواع مخلوط های گازی آزمایشگاهی و کالیبراسیون .
. مشاوره ، طراحی و اجرای پروژه های مرتبط در زمینه گاز های طبی ، صنعتی و آزمایشگاهی .
. ارائه خدمات بازرسی و آزمون دوره ای مخازن تحت فشار مطابق با استاندارد ملی ایران .
. ارائه دهنده تجهیزات تخصصی آزمایشگاهی ،نفت وگاز،جوش و برش .

بایگانی
  • ۰
  • ۰

ساخت پالت سیلندر

پالت حمل سیلندر

پالت سیلندر چیست؟

در بعضی موارد حجم گاز محتوای یک سیلندر ممکن است به تنهایی میزان تقاضای گاز را برآورده نکند که در این موارد مجموعه مونتاژ چند سیلندر می تواند در عرضه حجم بیشتری گاز بکار رود .این مجموعه سیلندر شامل تعدادی سیلندر است که تحت عنوان پالت ، باندل یا رک شناخته می شود .

پالت سیلندر ، باندل سیلندر ، رک سیلندر یا پالت کپسول یک مجموعه مونتاژی قابل حمل است که برای سهولت در حمل و نقل و همچنین استفاده از حجم بیشتری از گاز طراحی شده است .

در این زمینه مجتمع گاز اردستان با بهره گیری از دانش فنی مهندسین خود اقدام به طراحی و ساخت پالت سیلندر ، باندل سیلندر ، رک سیلندر یا پالت کپسول به صورت اسکلت جوشکاری شده با جوش آرگون یا کربن دی اکسید و لوله و اتصالات استیل با فشار کاری 150 بار ،فشار کاری 200 بار ،فشار کاری 250 بار و فشار کاری 300 بار در حجم های (20-40-50-60لیتری)ودر ابعاد 4-6-9-12-15-16-20-24-30-36 برای گاز های اکسیژن ، نیتروژن ، هلیوم ، هلیوکس ،آرگون ، دی اکسید کربن و تمامی گاز های تحت فشار ترکیبی و چند جزئی طبق درخواست مشتری نموده است.

مهمترین فواید پالت کپسول

از مهمترین فواید پالت سیلندر ، باندل سیلندر ، رک سیلندر یا پالت کپسول فشار کاری ثابت در طول دوره مصرف گاز می باشد زیرا با کم شدن فشار یک سیلندر بقیه سیلندر ها کمبود فشار را جبران کرده و فشار خروجی ثابت می باشد .صرفه جویی در حمل و نقل سیلندر ها از دیگر مزایای پالت سیلندر می باشد .

در محل هایی که مصرف گاز بالا است و دائمانیاز به تعویض سیلندر ها می باشد .پالت به خوبی نیاز کارگاه و خط شارژ را برطرف کرده و همچنین با تنظیم خروجی های جانمایی شده با استفاده از منیفولد پالت می توان از یک پالت چند خروجی به صوت همزمان استفاده کرد و نیازی به تعویض سیلندر نمی باشد. 

 

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :

09133043767

09101252057

09124774335

03133863330

یا به وب سایت ما مراجعه فرمایید :

http://www.ardestangas.com/myapp/current/30

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی